عاشق باش
عاشق باش

روزها میگذره و نگاهی به اسمون خیره شده

هر روز با یک رنگ تازه و یک دنیا تجربه که کوله بار شبانگاهی ام میشه باز توی رویا میبینم

دوست داشتنم داره حیف بعضی ادمهایی میشه که لیاقتشون رو نشون دادن نه یکبار و دوبار ...

ادمهایی که دوست داشتن رو نفهمیدن یا معنی دوستی رو با کثافت کاری یکی کردن

خدا نکنه دوست داشتن کسی تبدیل بشه به تنفر

خیلی سعی میکنم پاک زندگی کنم پاکتر از خیال تو ،همون خیالی که عشق و هوس رو یکی کرد

دوست دارم تو هم پاک بودی حداقل خیالت پاک بود یا حداقل خیالت از من پاک بود

شاید اگر زلال میشدی معنی دوست داشتنم رو میفهمیدی

 



نظرات شما عزیزان:

رفیق عزیزم
ساعت15:04---29 دی 1392
پایانی برای قصه ها نیست

نه برها گرگ میشوند و نه گرگ ها سیر

خسته ام و دل گیر از ادم های اطرافم

حالم خوب هست

اما گذشته ام درد میکند

اما خوشحالم به داشتن رفیق شفیقی مثل تو

رفبقی که گفتم برو ولی موند رفیق عزیزم که دوست داشتن واقعی را به من نشان داد هزار دلیل برای رفتن داشت اما هرگز رهایم نکرد رفیق مهربانم که جای زخمش هنوز خوب نشده بود ولی مرهمی شد برای زخم من

اما رفیق قدیم و جدید من هیچ وقت تو را به سادگی رها نمیکنم.

دوستت دارم به اندازه ی تمام مهربونی هایت
پاسخ:ارزوی بهترینها را برای رفیقی دارم که با او دنیایم را میسازم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, توسط maral
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.